Klänning.

Denna klänning från Gina Tricot's hemsida tyckte jag var hur gullig som helst. Den skulle jag vilja bära. De har mycket fint men jag tycker hemsidan är lite rörig. Jag kunde inte spara bilden så ni kunde få se, men kika in på länkarna ;)

Gud vilket tråkigt väder vi har här i lilla Ystad idag. Regn och rusk. Usch. Blir nog en bra film idag skulle jag tro. När K sticker till jobbet. Jag har redan gjort alla tråkiga saker idag. DISK. och städa lite gjorde jag igår. Till och med vek tvätten igår. Det är något av det tråkigaste jag vet. Vika tvätten och lägga tillbaka den på rätt plats. Usch. Fast diska är nog ändå värst.
Vi hörs senare.

Later.



Postat av: *Mippi*

ja de e bra i bussjö, här e oxå rätt bra å släppa =) jag kollar valp varje dag så får se när de dyker upp men gärna i början av jan!!

2008-12-09 @ 13:09:00
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0