Måndag.

Jag är sjukskriven på halvtid nu, så jag får jobba 4 timmar om dagen. Men ingen ringde imorse och behövde mig (vilket är tur för jag har såå ONT idag). Får nog ringa doktorn igen.
Idag ska K och jag köra bort till Ohlssons Basar och köpa en stor lampa (kan visa sen, om jag orkar). Jag ska få den i födelsedagspresent (14 jan) men jag fråga häromdagen om de hade många kvar och han sa att de bara fanns några kvar och att de sålde som smör så vi ska vara på den säkra sidan och köpa den nu. Men känner jag mig rätt så kommer jag inte kunna vänta tills den 14 jan att koppla in den. Haha, vi får se. Kommer bli fint. Vi ska ha den i hörnan borta vid sofforna så det lyser upp lite.

Vi hörs senare.
Later.



Postat av: Anna

Vad skönt att du kan börja jobba igen. Allt känns lite lättare då.



Nä, det e alltid svårt och åta bli och använda nya saker, specillet sånt man verkligen beöver.



Kram

2008-12-08 @ 09:33:17
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

nix gick inte klart gymnasiet började jobba istället =) å de e nått jag inte ångrar sköönt =) som pappa brukar säga till mina syskon som pluggat sjukt många år: ja madde va de ingen som trodde på när hon hoppade av skolan men hon har lyckats bäst av alla =) haha jag har alltid varit bättre på att jobba än plugga =)

2008-12-08 @ 09:34:24
URL: http://mippi.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Tack så mkt :D Tycket oxå att mamsen blev super fin! Jotack med mig är det bara fint.. är ledig ifrån jobb idag, vilket är super skönt :) Sj då snäckan?



Vet faktiskt inte riktigt hur det är med henne :S Har inte hört något nytt ifrån syrran mer än att hon mår lite bättre nu, men vet inte alls om hon har fått komma hem än eller så.



Kram

2008-12-08 @ 11:28:17
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0