Min katt.

Min ena katt Teddii är riktigt knäpp i huvudet. Vi hade en byrålåda öppen för K hade glömt stänga den och då hoppar kattjävlen i lådan och kryper in i byrån bakom alla lådor. Och alla lådor är fast skruvade så man kunde inte dra ut alla lådor och ta ut katten, nej man fick vänta på att han självmant kom ut. men då fastnade han mellan två lådor. Vilket kaos. Han är inte klok den katten. Han smyger sig in i alla omöjliga ställen. Knäppis-katt.

Later.



Postat av: Sara

Eran katt och mina föräldrars katt kanske är syskon. Deras är mer vild än tam. Ena stunden kan han vara jätte gosig, och den andra stunden så åker klorna fram.



Jag är så glad för jag har fått en ny arbetsplats! Så från 1/1-09 så är jag tillbaka inom äldreomsorgen. Och det är ju precis det jag vill, åsså på ett boende för dom som behöver avlastning eller som kommer från sjukhus. Helt jävla underbart! Blev så glad och lättad i morse när jag fick reda på de så jag började gråta.



Jo, jag såg den gravida mannen igår. Jag har inte riktigt fått in allt som sades och visades så jag vet inte vad jag ska säga. Är nog lite chockad över de.

2008-12-18 @ 14:31:20
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

ok :) Nä, då förstår jag att ni vill vara hemma. Våra vovvar bryr sig inte alls om raketerna :) Vi har t o m släppt ut dem för att kissa när dem håller på o skjuter.. inte när dem skjuter som värst då förstås :S Det hade inte varit snällt emot deras stackars öron. Men när det har lugnat ner sig lite.. och där bara skjuts några enstaka raketer. Dem springer runt o nosar precis som vanligt :) Bryr sig inte alls. Men dem brydde sig inte om jordbävningen iheller ;) haha! Dem är för roliga.. vet inte om det är rasen som är ganska tåliga för sånt, för mammas vovvar där hemma bryr sig inte så speciellt iheller :) Bara dem 2 stora, men dvärgspetsarna bryr sig inte alls.



Men vi ska kanske oxå vara hemma på nyår :) Eller inte hemma, hemma.. utan ska kanske till en granne :) Känns perfekt.. kan man gå ner o kollar till mina små gossar lite då och då.



Allt bra med dig idag snäckan? KRAM

2008-12-18 @ 14:37:17
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

Ja, förseningar är alltid störande :)

2008-12-18 @ 15:12:23
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

sv: sådär, själv?

2008-12-18 @ 15:38:55
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Malin

haha det låter lite skumt o kul på samma gång ;P

2008-12-18 @ 16:36:29
URL: http://selmalin.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0