Mysig kväll.

Är hemma nu, från en mysig kväll hos Emelie. Hon överraska min mamma (som också var ditbjuden på fika) med en tårta som hon själv hade bakat :) Min mamma stack hem vid halv åtta men jag stannade tills klockan var 21. Sen hämtade jag K och nu är vi hemma. Har kollat på Desperate Housewifes. Jag får rysningar av "Dave" han är riktigt äcklig. Undra vem det är han ska hämnas på. Jag tror det är "Mike" eller "Orson". För han sa att hans bror hade blivit ihjälslagen i fängelset (om det nu är sant) och både Mike och Orson har suttit i fängelse. Eller så är jag helt ute och cyklar ;)

Nu ska jag släcka ljusen i vardagsrummet och krypa till kojs. Är riktigt trött idag. Vet inte varför. Men det med försäkringskassan tar kål på mig.

Sovgott sötnosar!
Later.

Förresten det är kul att höra att ni uppskattar mina middagstips och recept som jag lägger ut på bloggen!
Ge mig gärna tips.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0