Nyårsafton.

Japp, den överreklamerade dagen är här. Hoppas alla tar det lugnt ikväll med alkohol och smällare. För det är verkligen inte en bra kombination. Hoppas att det förbjuds med raketer snart för det är totalt menningslöst.
Dagen började med tv-häng. Sen körde jag och fixade lite ärenden. Behövde t.ex. nya pärmar inför det nya året. Som sedan ska fyllas med räkningar och sådant skoj ;)
Vi körde upp till Karlssons Dammar sen och gick en härligt lång runda med Nelly. Hon sprang rundor på isen och jaga isbitar (var dock rädd att hon skulle ramla), sprang upp och ner för alla backar ;) Så hon kommer nog vara ganska trött ikväll. Vi ska alldeles strax iväg till Tomelilla. Vi ska äta middag hos mina föräldrar. Så vi ska hjälpa till med maten. Ikväll ska vi käka kalvstek med hasselbackspotatis, rödvinssås och rostade rotsaker. Efterrätt blir marängsswiss.
Vi åker hem innan tolv slaget, så att Nelly är hemma när det skjuts som värst. Vi vet ju faktiskt inte riktigt hur hon kommer reagera. Hon var så liten förra året. Hoppas hon inte blir rädd.



Ta det lugnt ikväll alla mina vänner.
Jag vill inte veta av någon olycka inatt.
Hoppas ni får det trevligt ikväll.
 ♥ Önskar speciellt till Anna, Emelie, Emma & Martina.


Gott nytt år!



Postat av: Jessica Jönsson

Jisses, sicket matschema. Panerad fisk och bacon kan du ju glömma :P. Speciellt bacon då jag inte tål de. Gillar du singstar?? ;)

2008-12-31 @ 15:16:09
Postat av: evelina

svar: ja då :)

Hade du en bra nyårsafton ? :)

2009-01-01 @ 17:48:03
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Sophie

SPANA GÄRNA IN MIN BLOGG :)

KRAM

2009-01-01 @ 18:01:09
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0