Promenad.

Nu ska jag och Nelly ta en låååång promenad. Jag har lite ont i huvudet så lite frisk luft kanske hjälper. Tänkte gå ner en runda till stranden. Så lilla Nelly kan springa fritt. Det är så härligt där nere. Håller även på att tvätta. Det är skönt att ha egen tvättmaskin i lägenheten även om den är lite knas. Den hoppar rundor ibland när man tvättar. Så man blir lika överraskad varje gång man går in i badrummet, för man vet aldrig var den står ;)
Sen ska jag nog baka en ny sats nougat. Får se om det blir idag, annars gör jag det i veckan. Måste vara klara innan lördag iaf. Vi ska ha med dem som julgodis till julfesten som vi ska till på lördag. Det är våra kära vänner Anna och Emil som ordnat detta. Blir även julklappslek. så alla ska ha med sig 6 julklappar :) Ska bli roligt. Och det ska bli så skönt att ha K hemma nästa helg. Han har jobbat 4 helger nu i rad. Trist!


Nej kläder på och ut på promenad.
Mors.
Bild: Privat



Postat av: Noorah

så lite så :-)

Jag brukar läsa din blogg varje dag, det är kul att följa någon liksom :-)

Du inspirerade mig till att kanske lägga ut några bra recept jag med :-)

2008-12-07 @ 10:58:06
URL: http://princessnoorah.blogg.se/
Postat av: *Mippi*

Hej, ja alla tycker olika jag föredrar bil när jag skall shoppa, orkar inte släpa med massa saker i flera tim på stan, sen har vi rätt många ställen vi kan ställa bilen på i malmö så de e rätt bra =) så bil nästa gång ;)

2008-12-07 @ 11:07:57
URL: http://mippi.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0