promenad.

Nu har Nelly och jag varit nere i småbåtshamnen med Aaron och Misty (Nellys syster). De busade som två tokar! :) Det var fruktansvärt kallt där nere, så mina händer har nog köldskador känns det som.
När vi var på väg ner till hamnen så träffa jag en gammal kompis, Lilja. Väldigt längesedan man såg/träffade honom. Han har bott uppe i Sthlm innan så det är inte så konstigt. Men han och hans flickvän hade flyttat ner till Ystad nu och de ska få en dotter om ca 2 månader. Jätteroligt att träffa honom. Blev väldigt paff när jag såg honom :)
Vid halv åtta ska jag köra till Tomelilla och lämna några saker till mamma. Sen vid halv nio ska jag hämta K på jobbet.
Innan dess ska jag även ta en varm dusch så jag kan tina upp.

Ha en fin kväll.
Later.



Postat av: Angelica :)

Bilde rkommer sen när vi har fått iordning och jag har tid och fota..haha..Hoppas allt är bra med dig? :)

2008-12-04 @ 18:38:59
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0