Söndag.

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid nu under julen, men det förstår ni säkert :)
Lillejulafton firades med farmor och farfar som sagt.
Julafton firades med min familj i Tomelilla. God mat och väldigt trevligt. Spelade monopol ;)
Juldagen var det fest hos K's föräldrar på torpet. Mycket trevligt.
Annandagjul gjorde vi inte speciellt mycket. tog en 2 timmars promenad med nelly tsm med emil och anna. Hämtade bilen på kvällen på torpet. Blev bjudna på middag där :)
Lördagen började men en promenad i skogen med Nelly. sen körde vi och handlade. sen kolla vi på film resten av dagen. På kvällen kom min lillebror, hans flickvän Sandra och min kusin Andreas och spelade monopol och Mario Cart.
Söndagen började med frukost hos mina föräldrar. Jag och min pappa och hundarna tog en promenad i skogen medans K hjälpte mamma med hennes nya dator. Vi stannade ända till halv två nästan. Resten av dagen har vi degat. Jag har sovit i soffan till en kass film och K har spelat.
Vi har precis ätit middag, ugnstekt kyckling med ris och hemmagjord currysås. Har precis varit på promenad med Nelly. Skönt :)
Nu ska vi dega resten av kvällen.. :)

Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0