Tisdag.

Jaha, vad har Geli gjort hela dagen? Frukost imorse ute på Torpet. Mysigt som alltid. Bättre svärföräldrar kan man inte hitta någonstans! ♥ Gjorde en sats nougat när vi kom hem. Sedan kollade jag på film (Honey) medans K satt vid datorn lite innan han skulle dra till jobbet. Det behövdes verkligen att jag lade mig ner och vila en stund, (trots att jag ej gjort något ansträngande), för min axel tar död på mig. Ett tag var jag så bra att jag ej kände av det, men nu är det nästan värre än någonsin. HJÄLP, hur ska jag kunna jobba om någon ringer in mig? Är livrädd att det ska bli ännu sämre.
Jag har även hunnit med att äta middag (rester sen igår). Sedan tog jag och Nelly en skön promenad, kunde dock inte gå lika långt som vi brukar, för hon drog som en oxe i kopplet och min axel klara inte det. Så vi gick hem efter 40 min och mös i soffan istället (vad skulle man göra utan husdjur?). Nu ska jag snart kika lite på tv. Som vanligt. Och en varm härlig dusch har jag redan hunnit med. Nepp, nu får jag domningar i arm och fingrar bara för att jag skriver på tagentbordet. JÄVLA skitskada. Bli BRA någon gång. Jävla axel!

Later.



Postat av: S O L I N

Jaha okej, hoppas det blir bättre snart. Jo det är toppen här =) Göteborg, själv då?

2008-12-09 @ 19:41:51
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: S O L I N

Jaså okej. Hmm det blir väl tv,mat,duschen och bloggen. Vad händer hos dig då? =)

2008-12-09 @ 19:54:56
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kan inte hålla med dig där. Mina svärföräldrar är minst lika bra :)

2008-12-09 @ 21:26:09

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0