Tisdag.

Morgonen började med att K skulle till kiropraktorn, sen körde vi till torpet efter det och hälsade på. Nelly var så glad ;)
Emelie ringde innan och bjöd in mig och min kära mamma på fika ikväll. Mys! Funderar på om jag ska göra mer julgodis idag. Mina rosa skumhjärtan. Eller jag tror att jag gör dem imorgon.
Ska ut på en promenad med Nelly sen när K sticker till jobbet. Och äta lite middag. Idag blir det färdiga köttbullar med potatismos.
Bloggerskorna anordnar många tävlingar just nu. kul med adventskalendrar. Jag har redan varit med och tävlat i några stycken. men jag har ej vunnit något än. Hur kul hade det inte varit att vinna presentkortet på 1000 kr på H&M som Kenza lottade ut igår.

Ha en fin dag, trots det tråkiga regnet utanför. Bättre med snö så fall än äckligt regn
Later.



Postat av: Åsa Wojtowicz

Hej



Jag har en tävling i min blogg nu som du gärna får vara med på!



Åsa

2008-12-02 @ 22:34:45
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0