Utmärkelse.



Jag har fått en utmärkelse från söta Lotta.
Tack gumman!
så här löd min utmärkelse
"Du får den för att du skriver varierat, har ju följt din blogg ett bra tag
och sen du är en sån go tjej :) KRAM!"


Sen skulle man även ge den till 7 andra bloggare som jag tycker är värda en sån här fin utmärkelse.
Här har ni dem. ♥

1.  Josefine - dig följer jag varje dag! Riktigt mysig och glad blogg.
2. Lotta - tack än en gång, din blogg läser jag också varje dag! Handlar om allt, goo tjej!
3. Johanna - K's syster. Härlig blogg. Besöker dig dagligen. Du skriver så bra. Skrattar väldigt ofta.
4. Anna-Stina - riktigt härlig blogg, verkar vara en väldigt snäll person. Väldigt kreativ! :)
5. Vimmelmamman - Stark, och kämpar med sin cancer. Verkar vara en härlig person.
6. No Scarlett - Världens ballaste blogg. Du verkar vara en helskön tös! :)
7. Kelly - Härlig blogg, handlar om allt mellan himmel och jord, och jag gillar det!




Postat av: NoScarlett

Haha men gud va glad jag blev. Tusen tack för utmärkelsen!

2008-12-08 @ 19:59:01
URL: http://noscarlett.devote.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0