tjejmiddag.

I eftermiddag har jag och familjen varit och grattat farmor som fyllde år i torsdes.
image644Och ikväll blir det middag med tjejerna. Ska hem till Emelie och vi ska laga thaimat.
Ska bli trevligt.Ska hämta K efter jobbet så det passar bra, för sen ska vissa av tjejerna till tingvalla och dit ska dock inte jag. Joddla med Siv ska dit. Och det innebär en massa bönder.
Så en mysig kväll med middag och sen mys med K. Kan det bli bättre?
Nu ska jag dra på mig någon klänning och sen ska jag gå ut med Nelly :) Hon har varit så duktig idag hemma hos farmor och farfar. :) Min lilla tjej!

Ha en mysig lördag kväll.
Puss

P.S Tur att alla bloggerskor skriver om Elle-galan. Lite uttjatat! D.S



Postat av: Jessica

Tingvalla var jättekul iaf. Och jag stör mig inte på bönder heller, tycker dem e skittrevliga till skillnad från snobbiga stadsbor :)

2008-02-03 @ 19:16:21
Postat av: Jennie

svar : på ikea :)

2008-02-04 @ 18:45:56
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja det vet jag. vi har alltid koll och de åt sqamtidigt och tog bort kattmaten när gismo var på väg dit..
Nej det blev för jobbigt får se hur det blir senare om flisan kmr hit igen.

2008-02-04 @ 18:48:28
URL: http://unreal.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0