Jobb.

Igår så blev jag inringd på jobb på Ängaskolan. Fick jobb där tills den 5 februari. Vilket gjorde mig glad! :) Så nu ska jag vara där fram tills dess. Bättre än ingenting!
Idag var jag och handla efter jobbet sen kom jag hem till världens gladaste Nelly som hade varit ensam en liten stund :) Hon blev så glad! :)
K jobbar ikväll och hela dagen imorgon med. :( Men imorgon kväll kommer Anna och Emelie, ska ha födelsedagsmiddag för mig (ett tag sedan nu jag fylla år men bättre sent än aldrig...). Ska bli mysigt.

Nu ska jag gå och titta på min vänner-box som jag köpte igår. Vänner - år 6 :)
Så många avsnitt jag har framför mig. :) yeah. Vänner is the shit.


image643

Bild: Google



Postat av: Jennie

svar : nja det var inte så jättemånga timmar :)
Han börjar lära sig att det är ute hans ka göra sina behov men de kan ju inte hålla sig när de är så små :)
Kram

2008-01-26 @ 18:50:08
URL: http://unreal.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0