Lilla Nelly.

Naaaw stackare, vi tror att Nelly har ätit för mycket hundben och blivit kass i magen. Ingen rolig natt inatt. Hon kunde såklart inte hjälpa det, men hon bajsa några gånger inne. Hemskt när de är så lösa i magen :( Mammas hunduppfödare (där Bamse kommer ifrån), tipsa om majsvälling. Sånt som man ger till bebisar. Det skulle göra magen bättre. Än så länge har jag inte märkt någon skillnad men det tar kanske lite tid? Hoppas hon är bättre inatt iaf, det var inte så jätteroligt att springa och torka upp bajs mitt i natten. Men kära lilla vännen kan ju inte hjälpa det. Nu ska jag ta ut henne på en liten runda. Och vi ska gå och titta på Tessans lägenhet också. Jag hoppas lilla Nelly blir bättre i sin mage snart. Men hon verkar må bra annars för hon busar och är pigg.

Ha en fin kväll.
Jobb imorgon. Vigs ängar.



Postat av: Maria

nee men tror att han har börjat förstå i alla fall.
hmm lägg märke till hur hon är precis innan hon kissar eller bajsar. på theo syns det nu så då släpper jag ut honom på baksidan. när jag är hemma med honom så gör han nästan aldrig något inomhus.
kolla även efter rutiner, som theo kissar alltid när han har vaknat och det vet jag nu så då går jag ut med honom eller släpper ut honom direkt när han vaknar. :)

2008-01-16 @ 17:45:11
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0