Min födelsedag.

image629Imorgon fyller jag 22 år. (Visst börjar det låta lite gammalt?). Så idag ska vi ha kalas för mig. Lite släkt och vänner kommer hit. kl 14.00. Smörgåstårta står på menyn (dock inte gjord av oss, för det var vi för lata för), och min älsklingstårta - marängtårta med jordgubbar, grädde och chokladsås. Yummie. Så idag blir det kalas för hela slanten. Vi städa hela lägenheten igår så här är fint idag. Även imorgon får jag besök. Av K's släkt. Då blir det fika. Vet inte vad jag ska göra för kaka/dessert.


Lilla Nelly har blivit så stoooor nu. Stora tjejen! Hon är nog snart rumsren. Imorgon blir hon 17 veckor. Igår råka hon kissa inne en gång men det var K's fel. Han tog för lång tid på sig när han skulle ta på sig jacka och skor så hon hann sätta sig. ;) Annars har hon inte gjort något på tre dagar inomhus :) Duktig kicka! Idag tror jag det kommer hända lite olyckor. Det kommer hit 14 pers och då kommer Nelly bli så glad, och även en annan liten valp kommer hit så det blir mycket bus = kiss. Mammas lilla valp Bamse är så mycket mindre än Nelly så det ser verkligen farligt ut när de leker. Och det kommer hit barn och det innebär ännu mera bus :).

Nu ska jag ge lilla Nelly mat och sen gå ut med henne en runda.
Glöm inte att gratta mig imorgon! :)

P.S hur snällt är det av tandläkarna att ge mig en tid på min födelsedag? usch 11.15 imorgon är det dags! D.S!


Bild: Lånad från google.



Postat av: Johanna

Åh, säg till henne att hon inte får växa för fort! Faster Johanna gillar henne som valp.. :) Ha så kul idag, hoppas du får fina paketer! Kram

2008-01-13 @ 12:03:42
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Jennie

Okej, bra att veta lite :) tack!
Vi har med lägenhet, fast finns hiss så man hinner ner lite snabbt o ut me vovven :)

2008-01-13 @ 14:34:40
URL: http://unreal.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0