Räknat fel?

Jag tror jag har räknat fel, vår lilla Nelly är inte alls 17 veckor. Hon är bara 15 veckor. Hon är född den 2:a oktober. Så jag räkna idag och hon är bara 15 veckor. Vår lilla tjej! Idag var hon ensam ca två timmar innan jag kom hem från jobbet och när jag kom hem möttes jag av en väldigt duktig tjej som var så glad. Hon hade inte kissat eller bajsat inne när hon hade varit ensam. Söta tjejen så duktig du är! :) Hon råka ju bajsa inne igår natt, men det var ju för att hon var magsjuk, annars gör hon nästan aldrig det. Jag tror hon har bajsat inne tre ggr sen vi fick henne och det är inte mycket alls. Så jag blev så glad. Hon börjar nog bli bättre i sin mage. Skönt. Och innan magsjukan så hade hon inte kissat/bajsat inne på nästan 4 dagar. Och det är skitbra!
Jag och lillan (Nelly) ska ta en långpromenad nu, det behöver hon. Och jag med. Sen ska jag ta en lång varm dusch och då ville säkert lillan hålla mig sällskap, vatten som rinner längs mina ben är toppen tycker hon. Hon är så söt, hon ska alltid med in i duschen. Haha. Hon älskar vatten och det är ju bra så slipper det bli kaos när man ska tvätta av henne. Förlåt mycket hundprat, men det har blivit det i de flesta bloggarna har jag märkt.

På med skorna och jackan och leta upp kopplet för nu rörde lillan på sig och det innebär - kiss. Haha. Ska bli skönt när hon är riktigt rumsren! :)
Du är söt, vår lilla tjej! ♥



Postat av: Maria

aaa såg att du skrev det :)
okej men det är ju super! ja vår förra hund gjorde inne en gång när den var fyra år (och alltså rumsren sedan länge) och det var just för att han var lös och inte orkade hålla tätt.

2008-01-16 @ 18:04:04
URL: http://fashionstars.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0