Sommarjobb!

Haha, det hjälpte att spy galla lite innan om jobbsituationen. Jag prata med lillebror i telefon (han jobbar på ingelsta kalkon), så frågade jag honom om han hade hört något på jobbet om det fanns något just nu. Så säger han:
"Du kan ringa och säga att du är intresserad av sommarjobb för där är vissa som redan fått platser där". Så jag svarar "Ja, jag ringer U imorgon och frågar". När jag la på luren som kom jag på att jag inte kunde vänta så länge så jag chansa att ringa U på hans mobil, svarar han så svarar han. Och U svara och jag sa med dessa ord "Jag har blivit erbjuden sommarjobb på ett annat ställe men jag trivs bättre hos er så jag undrar om man kan räkna med sommarjobb hos er?" Och U svara: "Absolut kan du det!..." Yeeeeaaaah. Hur grymt är inte det? En hel sommar. Måndag till fredag jobb. Inga helger! Niiiiice! ;)
Jag är glad. Och middagen var god.
Snart en pormenad till med Nelly.

Fan vad bra dagen kan bli ändå.
Det gäller att själv ligga i när man vill ha jobb :)



Postat av: Olessia

svar: sorgligt :/ och sedan henne själv ganska allvarligt

2008-01-22 @ 18:16:50
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Maria

åh grattis!

nja inte riktigt.. det märks att han förstår att han ska göra det utomhus men ibland orkar han inte hålla sig så jag ser till att gå ut ofta :) han blir fem månader den 2a feb

2008-01-22 @ 18:25:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Pederemma

Hello, any body here???

2009-01-28 @ 12:14:18
URL: http://pederemma.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0