Spam?

Får så mycket dryga spam kommentarer. Hur får man bort det? Det är så störigt.

Nu till något annat....Nu är jobbet på Ingelsta Kalkon slut (iaf fall för denna period). Så igår ringde de från ängaskolan och fråga om jag kunde jobba så jag tacka ja.
Men igår kväll var jag hos tandläkaren och drog ut en visdomstand och har knappt kunnat sova inatt så ont det har gjort, så jag ringde och berätta att jag drog ut tanden igårkväll och att jag hade ont. De förstod. Sa att jag skulle komma imorgon. Drygt som fan.

Nelly bara växer och växer. Hon är duktig. :) Och busig som bara den, igår råka hon få tag på K's nya mobil och tugga sönder kameran på den. Men den funkar att ringa med. allt funkar utom att fotografera.

På söndag ska vi ha folk. Fira min födelsedag. Vi blir 16 st. Bara släkt och så. Vännerna får jag ta en annan dag. Ska bjuda på smörgåstårta. På måndag blir man 22 år. Gammal ;) Ne inte så farligt.

Nu ska jag ringa mamma och sen ska jag gå ut en runda med Nelly. Och försöka få i mig något att äta, svårt att äta. För jag är så svullen i munnen.

Byeee.



Postat av: Lotta

Nä, kände att det blev för jobbigt med pendlingen :( Sen fick jag inte fast tjänst där iheller. Utan jag hade i sånna fall bara jobbat för provision..och det känns inte så spännande ;) hehe! Antingen kan man tjäna SKIT bra eller så kanske man inte får ut en krona. Så jag hoppas på att få komma tillbaka till ica :) Sen blir det kanske o läsa till hösten! Hoppas allt e bra med dig?

2008-01-09 @ 18:13:39
URL: http://www.lottiiizz.webblogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0