8.00

Hur kul är det när våra kära trädgårdsmästare drar igång sina högljudda maskiner kl 8.00 på morgonen? Jag är skitglad! Jag blängde på dem innan när jag skulle gå ut med Nelly.  Men de verka inte bry sig. K sover (!) fortfarande i detta jävla ojludet. ?
Ja, vad har dagen att erbjuda? Inte mycket. Kanske ligga och sola på balkongen? Annars kör jag kanske hem till föräldrarna och myser med deras nya kattunge :) Hon är så söt!
Imorgon ska mina föräldrar komma hit och grilla. Hitta ett roligt recept i tidningen "Allt om mat" igår på några läckra hamburgare. Så vi ska nog göra dem :) Och kanske någon god efterrätt!?

Nej nu ska jag göra några knäckemackor med philadelphia och paprika och ta lite youghurt!
Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0