Jävla skit.

Idag gick jag till jobbet, skulle däremot stannat hemma. För nacken och axlarna var värre än någonsin. Det spred sig ut i högra armen så tre av mina fingrar somna. Sjukt obehagligt. Men jag kämpa hela dagen och nu är jag hemma och alldeles förstörd. Som det känns nu kan jag verkligen inte jobba imorgon. För så här ont har det aldrig gjort.
Jag var hos naprapaten igår och det kändes som om han knäckte i sönder hela mig, men såklart gjorde han inte det. Men fan vad ont det gjorde. Nästan så tårarna rann några gånger. På fredag är det dags igen.
Nu ska jag ta en promenad med Nelly sen ska jag slänga mig i sängen eller soffan och fortsätta att läsa min bok. Som jag fick av K för länge sedan men som jag inte läst än. "Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig!". Än så länge är den väldigt bra. Rekomenderar den.

Hoppas allt är bättre med er än vad det är med mig!



Postat av: Ingemai

Excellent site.

2009-03-25 @ 11:08:08
URL: http://ingemai.20six.fr

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0