kvällsdopp!

Jag och grannarna har precis varit nere på stranden och badat med vovvarna! Det var riktigt härligt i vattnet. Säkert 20 grader. Jag låg i hela tiden och Nelly bada som tusan :)
Nu är vi båda helt slut. Vi längtar till K kommer hem vid 22.
Imorgon blir det födelsedags frukost/lunch hos K's mamma. Hon fyller år imorgon!
Sen ska jag ta det lugnt resten av dagen. Har riktigt ont i axeln nu även om jag inte gjort något ansträngande idag. Suttit på balkongen hela dagen och badat ikväll. Jävligt ansträngande. Får väl ringa doktorn igen på torsdag eller fredag. Störigt. Vill bara jobba och tjäna en massa cash. Men men. Så är väl livet antar jag!
Nu blir det soffan och lite chokladpudding.
Goodbye!

Bild: Privat



Postat av: Edvardragne

This site is professional and to the point.

2008-09-26 @ 09:06:43
URL: http://edvardragne.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0