Lördag.

Regnet vräker ner. Kul! Eller kanske inte. Angående min nacke-och-axel situation så är det fortfarande inte riktigt bra. Jag vra hemma från jobbet i onsdes, för jag kunde knappt röra höger arm. Jag stack till jobbet i torsdes, fast jag inte skulle. För fan vilken hemsk dag. Chefen såg hur jag led så han sa att jag fick ledigt igår (fredag). För han ville att jag skulle bli bättre. Var hos naprapaten igår igen och han sa att det hade blivit en kraftig muskelinlfammation så nu ska jag knappra piller.
Fredagskvällen bestod av middag hos mamma och far (ja, gott folk. Jag säger far), det var gott och trevligt. Jag hade gjort efterrätten till dem. Vi var sammanlagt 13 stycken. Vi spelade poker sen på kvällen. Men jag tappa lusten för det var så bökigt med barnen i närheten. Så jag spela nog bara två eller tre rundor.
Tack kära mamma och far för en trevlig kväll och för god mat! :) Ni är guld värda!

Idag ska K jobba. Yiiippphiiiieee! Fan vad roligt att sitta ensam en lördags kväll. Aja, det löser sig.
Just nu håller jag på att tvätta, jag ska se om jag kan fixa till en smarrig frukost. K sover fortfarande. Jag har även plockat undan och myst med Nelly och katterna ;)
Trist att det regnar bara. Det förstör allt.


Igår köpte jag en ascool t-shirt till K. En "Karl-Alfreds" tröja. Ball. Till mig själv blev det ett mörklblått linne med vit text på. Och ett halsband med en berlock där man kan öppna och sätta in ett foto.

Bilder: Lånade från H&M




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0