marknad

Idag var jag som sagt på marknad i Tomelilla, handla inte ett skit. Var mest skit om jag ska vara ärlig. Men mamma hitta ett sött halsband som jag fick av henne. Tack mamma! ♥ Det gick ganska bra med axeln hade inte speciellt ont. Sen träffa jag farfar och då dunka han till mig på axeln för att hälsa och det gjorde ONT.
Mina tjejer ringde innan och fråga om jag ville följa med på grillning innan sjöbo marknad. Men jag tacka nej. Är sjukskriven denna veckan ju så folk skulle bara snacka en jävla massa skit. Även om det bara är axeln. Egentligen är det inget fel att visa sig ute jag är ju inte hemma för sjukt ben eller fot. Jag kan gå utan några som helst problem. Men jag stanna hemma. Tar kanske en liten tur på förrmiddagen imorgon med K.
Min kära Anna kommer iaf hit kl 19.30 och umgås lite med mig. Har saknat henne. Så det blir väl lite te och mys. det är alltid mysigt med Anna, hon är en av de bästa guldklimpar jag har! Och utan Anna hade jag gått under!

Ha en mysig kväll!  ♥
Later.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0