Nervös.

Jag blev hemma från jobbet imorse. Hade så jävla ont i nacke och axlarna. Vissa tillfällen sover till och med mina fingrar pga smärtan. Smärtan strammar ner i armar och fingrar! Rätt skönt! Eller inte.
Jag fick en tid hos naprapaten redan idag så förhoppningsvis kan jag jobba resten av veckan. Skulle göra en skaderapport på jobbet, för någon vecka sedan råka en arbetskollega köra på mig med en vagn som väger 500 kg och min högra axel tog hela jävla smällen. Han trodde att det var de som hade utlöst all min smärta. Det var en kraftig låsning i nacken. Ska dit igen på fredag. Så får gå tidigare från jobbet.

Till något annat, idag ska jag på arbetsintervju. I Kåseberga. Jag är ganska nervös. Men vi får väl se hur det går!

Ska köra K till jobbet nu vid 13.50 sen ska jag in en snabb runda till mina kära föräldrar. Sen blir det raka vägen till Kåseberga. Håll tummarna för mig idag!


Ha en fin dag!
Och en liten hälsning till Kristina som med all säkerhet läser ;) hahah! Hej på dig! ♥



Postat av: Edvardstella

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2010-01-29 @ 10:42:37
URL: http://edvardstella.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0