Solen!

Äntligen lyser solen. Och varmt och härligt är det. Idag tog jag och K bilen och körde ut till skogen med vår Nelly. Vi hitta en liten avskild äng där Nelly fick springa löst. Hon älskar det! ♥ Sen körde vi hem igen för Nelly var helt slut och törstig av värmen. Vi tog det bara lugnt sen. Vill inte påfresta axeln för mycket för den har blivit mycket bättre nu. (Kan ha med tabletterna att göra visserligen). Sen kl 14 var det dags för K att dra till jobbet så jag läste min nya tidning "Allt om mat" ute på balkongen. Hitta roliga recept! :) Jag och Nelly var precis ute med granntjejen Tess och hennes hund Zizzi. Skönt, vilket härligt väder det är! I looooove! Synd att Nelly löper annars hade jag gått ner till stranden med henne för hon älskar verkligen att bada, men det är för stor risk när hon löper för hon kan få infektioner, plus att det inte är så lämpligt att hon springer fritt bland andra hundar (hund-pojkar givetvis) när hon löper. För vi vill verkligen inte att hon ska få valpar ;)
Har varit en skön och lugn dag. Saknar jobbet bara. Jag blir så rastlös. Speciellt nu när man inte kan göra så mycket pga axeln.

Nu ska jag slänga mig i soffan och dricka ett stort kallt glas vatten! Yummie!
Morsning!

Bild: Privat




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0