Soligt.

Jag och K tog en kort runda till stranden imorse. K bada. Men inte jag. Det var skönt men vi körde hem efter 45 min. Gick en runda ner till hamnen med Nelly och tog varsin glass. Nelly fick en piggelin som svalka ner henne rätt bra. Efter det så var det dags för K att sticka till jobbet. (Skittråkigt) För idag känner jag inte alls för att vara ensam (som vanligt). Jag vill bara ha han hemma så vi kan hitta på en massa mysiga saker. T.ex. hade det varit mysigt att gå ut och äta ikväll. Men icke. Kl 16 ska jag och Emelie och Nelly köra ner till hundstranden och bara mysa och bada. Min Emelie. Ska bli mysigt.

Ha en härlig lördagskväll. ♥
Later.



Postat av: Victorelin

keep it up very nice site

2009-02-12 @ 14:56:36
URL: http://victorelin.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0