Tisdag.

Vad kul att ni tyckte att bilden var fin! Visst är Anna duktig på att fotografera? :) Jag gjorde en kopia till oss själva med som jag ska rama in ;) Blev jättenöjd faktiskt. Visst kommer farfar bli glad? :)
Ikväll ska jag hem till min faster och "farbror" och mina kusiner. Jag blev bjuden på grillning. Ska bli gott och kul att komma dit. Har nog inte varit där på en 6-7 år kanske så det är väl på tiden :)
Men nu ska jag gå och mysa lite med K. Han sticker till jobbet kl 14. Mina föräldrar kommer nog hit en runda idag. De ska kolla in datarummet, vi har ju skaffat nya möbler.

Ha en fin dag! ♥                               



Postat av: Lotta

Jo, absolut.. det blir ju alltid större uppståndelse om det när det är någon offentlig person som blir utsatt för något sånt. Och detta är ju något som händer kvinnor varje dag. Men o andra sidan så tror jag faktiskt att hon kommer att göra sin röst hörd och försöka o få andra kvinnors röster hörda när det gäller just det här, i och med att hon faktiskt är en offentlig person och kan dra nytta av massmedia.



Ingen människa ska ju behöva att bli utsatt för något sånt, det är faktiskt min stora skräck att det ska hända mig.. för det är ju verkligen sånt som händer hela tiden runt om kring oss.



Bilden va jätte fin :D SKulle oxå vilja ha en sån fin bild med mig o mina killar! thihi!



Kramkram

2008-07-22 @ 09:40:04
URL: http://www.lottiiizz.webblog.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0