Torsdag.

Idag kom min älskade Martina på besök. Mysig dag på balkongen. Vi gick även upp till vårdcentralen så jag kunde skriva in mig på en tid till sjukgymnast, men där var 2-3 veckors väntetid så de skulle kalla mig. Efter att Martina åkt hem skulle jag till doktorn. Jag blev sjukskriven ända tills den 22 aug. Då slutar mitt sommarjobb. Hur jävla roligt är det? Jag vill jobba, fatta! Men vad ska jag göra när min axel är cp? Hoppas jag blir lite bättre nu, får då fick jag börja jobba om jag ville om jag kände att det kändes bättre i axeln. Grrrrrrrrr.
Var på arbetsförmedlingen imorse med. Fråga om man kunde få en praktikplats i någon butik eller så som arbetsförmedlingen fixar? Men nej, det kunde de inte hjälpa mig med. Då måste man minst ha varit arbetslös i 3 månader i sträck. Och det har aldrig hänt mig. Så de kunde inte hjälpa mig med det.
Jag har iaf sökt ett jobb i Blentarp på en skola. Får väl se. Men inte för jag tror att jag får det men hoppas kan man alltid. Ska höra om det är någon butik i stan som behöver hjälp. För jag hade tyckt att det hade varit roligt att testa något annat också. Men men, det problemet kan jag ändå inte lösa ikväll.
Jag och Martina var en snabbis på stan innan för Martina skulle hitta någon present till sina systrar. Jag hitta ett par jeansshorts på rea på JC. Perfekt! Och jag köpte ett par Frank Dandy trosor (boxer) även de på rea. Och en tråkig linsvätska fick även följa med mig hem.
Har precis varit på en minipromenad med Nelly. (Hon är förresten bättre idag...). Men hon orka inte så långt. Denna värmen tar kål på henne.
Nu ska jag sätta mig och njuta på balkongen. Har köpt vindruvor som jag ska mumsa på!
Morsning!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0