Torsdag

Igår var jag hos naprapaten. Det gjorde ganska ont igår med, jag var så öm efter läkarbesöket i måndes. Just nu har jag fått tabletter som jag ska knapra på som ska dämpa muskelinflamationen. Och redan idag känns det lite bättre. Har vilat hela veckan, fan vad uttråkad jag är. Men idag ska jag ta en liten tripp till Tomelilla, för idag är det marknad där. Så jag tänkte gå en liten runda med mina föräldrar. Och det är ju bara axeln jag har ont i. Så gå är inga problem. Jag behöver ju inte bära något direkt. Så det ska inte vara några problem... Nu ska jag göra mig i ordning. Ska snart köra till föräldrarna. Sen blir det lugnt resten av dagen. Anna kanske tittar in en stund ikväll och snackar lite.

Ha en fin dag! ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0