Tråkigt...

Nu har darlingen åkt till jobbet. Tråkigt som fan. Nu har jag ingenting att göra. Alla vännerna är upptagna på olika håll. Bläää. Och Nelly är inte direkt på hugget. Hon har börjat löpa nu, så hon verkar ha lite mensvärk. Hon fick en halv panodil innan med en korvbit, hoppas det gör susen. Hon sover nästan hela tiden. Får försöka gå ut en längre promenad sen med henne, om hon orkar.
Jag gjorde en beställning innan i Ellos katalogen. Nya gardiner bara ;) Men men. Är så inredningssugen. Datorrummet är det enda jag är missnöjd med i hela lägenheten. Men jag ska nog komma på en lösning. Vi ska kanske köpa ett nytt större datorbord. Och jag är lite inne på en ny hylla kanske? Måste få det snyggare i detta fula rummet. Aja, det tar vi en annan dag. Nu ska jag kränga lite Pringles chips som K köpte innan ;) kanske ta min bok och sätta mig ute på balkongen. Solen tittar fram nu och den har med sig en klarblå himmel. Beautiful.
Ha en fin lördag!



Postat av: Sigmundhelena

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-07-01 @ 13:56:05
URL: http://sigmundhelena.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0