Värmebölja.

Gud så varmt det är. Rena värmeböljan! Nelly lider, det märker man. Hon vill inte gå ut. Vi tar bara små korta promenader med henne mitt på dagen och lite längre på kvällen när det är svalare. Ikväll ska jag och Nelly och grannarna sticka ner till stranden med vovvarna så de får svalka sig. Jag kanske också tar ett dopp :)
Här är ungefär 210 grader i vår lägenhet just nu. Jag lider. Alla fönster är öppna. balkongdörren står alltid öppen och fläkten är igång. Vad ska man mer göra?
Japp sista veckan jag är sjukskriven nu. Jag hoppas verkligen jag kan börja jobba på måndag. Jag saknar jobbet. Just nu i denna värmen så hade det varit skönt att stå i våra lokaler på jobbet som håller ungefär en 10-12 grader. Great! :)
Nu ska jag ta iskallt vatten och sätta mig under parasolet på balkongen :)

Hoppas allt är bra!




Postat av: Hugovilja

Excellent site.

2009-06-29 @ 09:10:53
URL: http://hugovilja.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0