7 juni

Studenterna är klara, jag har jobbat vad jag ska denna vecka (skönt!).. K och jag hade en ledig dag tillsammans igår. Mysigt. På kvällen grilla vi tsm med våra grannar. Det var trevligt..
Idag blir det grillning hos Linus och Mariella i deras nya radhus! :) Tyvärr så jobbar K, men han kommer nog senare.Ska bli gott med mat och jag har varit och köpt cider på systemet. Mums! :)

Nu blir jag snart hämtad. Så ska gå ut med Nelly så hon får kissa. För sen ska hon vara ensam i 4½-5 timmar innan K kommer hem och tar ut henne igen. (Om det är tråkigt hos dem så drar jag hem tidigare till vår lilla Nelly).

Ha en härlig kväll.
Skål!



Postat av: Jennie

Tack :D

2008-06-09 @ 19:57:47
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du har en utmaning, läs min blogg

2008-06-19 @ 10:04:49

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0