Filmtajm.

image661Nu är jag hemma i Ystad igen. det gick bra med Nelly, hon var så glad när jag kom hem. Duktig tjej! ♥ Har ätit thaimat och det var gott (som vanligt, jag är helt såld på det...).
Jag har även hunnit med att titta på en film. En rätt så gammal film, "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". En av mina favoriter. Kate Hudson som spelar en av huvudrollerna är en av världens vackraste kvinnor. Jag tycker hon är så vacker. Så söt. Och Matthew McConaughey är en jävligt bra skådis. Och i denna filmen passar de så bra tsm, jag älskar scenen när de är hemma hos hans föräldrar och börjar kyssas på toan och går in i duschen tillsammans. Det är så sött. Ja, en bra film är vad det är iaf. Med ett lyckligt slut.♥
image662
Bilder lånade från Google.





Hon är vacker, eller hur?




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0