Grattis älskling!

image669Idag fyller min K 22 år! Dagen började med att väckarklockan ringde vid halv sju för jag skulle iväg på jobb och då fick K sina presenter. En grå luvtröja med guldtryck. Och ett sött kort med 400 kr i som han kan ha till hjälp sen när han ska köpa ny datorskärm. Sen efter jobb var jag och köpte tulpaner som vi ska ha på bordet ikväll när folket kommer och köpte jag även tre röda rosor till honom. Han är bäst! ♥
Så nu ska jag gå och börja förberedda lite, K gör pajerna klara så är dem bara till att värma sen :) Men dammsuga, svabba golvet och duka och sen till sist så ska vi duscha!

Jag älskar dig, Kristoffer! ♥
Grattis på födelsedagen!
Puss Din Geli.


Bild: google





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0