Min H&M beställning.

Jag och min söta vän Anna var ute och gick en promenad precis ute i regnet (fy vilket väder). Vi hade våra vovvar med och det gick hur bra som helst. Tog en promenad nere i skogen vid stranden. Najs. Och när vi gick där så fick jag ett sms om att min H&M beställning hade anlänt till Ystad. Så jag körde och hämta den innan jag och Nelly körde hem.
Hade beställt ett par highwater -linnebyxor. Svarta. Assköna! Och ett par svarta tygskor. Blev ju så kär i mina vita (som jag redan har smutsat ner, och försökt tvätta i tvättmaskin, men fläckarna gick inte bort. Funderar på att lägga dem i en spann med klorin?). Fick även ett gratis vitt linne och ett par mysko? svarta mysbrallor. (Går bra att ha hemma..).
Nu ska jag mysa lite med K och sen ska jag till Köpingebro och få massage. Nice ska det bli.
image659
Bilder lånade från H&M.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0