Mina bästa vänner.

Nu ska jag gå in och slänga mig på sängen och titta på lite vänneravsnitt. Box 8. Två kvar. Snyft. De är mina räddande änglar när jag behöver dem. Trogna vänner som aldrig sviker. Erkänn att ingen serie slår Vänner!?
Det är ju fan bäst. Hell yeah. ♥


Förresten, ni som läser bloggen.
Det hade varit kul att få veta vem ni är?
Kan ni inte skriva namn, ålder och vart ni kommer ifrån i kommentarsfältet?
Hade varit superkul att få veta vem ni är.




Postat av: Jessica

Tja, du vet vem jag e

2008-03-15 @ 23:12:44
Postat av: Angelica

Heej :) Angelica Larsson heter jag, från Tomelilla. Är tillsammans med Freddy, så du vet vem jag e..hihi :) Alltid kul att läsa din blogg! :) Kram Angelica

2008-03-16 @ 14:10:23
Postat av: Sara

Jo O.C slår dem med hästlängder!

2008-03-17 @ 16:01:27
URL: http://moonwalk.webblogg.se
Postat av: Susse

haha blev fel namn där

2008-03-17 @ 16:02:06
URL: http://moonwalk.webblogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0