Nu bär det av.

Nu ska jag och K köra till Tomelilla. Vi har haft en sån mysig dag så känns drygt att han ska jobba. Men men, ska hämta upp mamma så vi kan shoppa lite. Lite ljus och sånt kul. Lilla Nelly är så trött så hon kommer nog tycka att det är skönt att här blir tyst! :)
Nu ska jag avgöra om vinterjackan eller skinnjackan ska på? Det regnar men det är så skönt med skinnjacka.
P.S Jag hatar regn. Det är drygt. Håret blir knas. D.S.

Ska alla schalger dårar titta på melodifestivalen idag? Jag ska dissa. Absolut.
Är man intresserad kollar man text tv senare ikväll så får man svaret snabbt och enkelt. Slippa sitta och kolla på det seeeega programet. Jag har sett det någongång när jag umgåtts med tjejerna, men det är för att de följer det :)
Nä, melodifestivalen kan de lägga ner. Blir sämre för varje år som går.

Later.



Postat av: M a r i a

Tack :) hon är:
25% skogskatt
25% perser och
50% bondkatt :)

2008-03-15 @ 19:11:00
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0