Nya jeans.

Min lillebror är världens sötaste. Jag fick ett par jeans av honom. Jag fick själv välja vilka. Det blev ett par sturprör från Replay. Nice. Tack Joakim, du är verkligen gullig! ♥

Segt att gå upp så tidigt imorse med. Med tanke på att jag fick skrapa rutorna idag igen. Hatar det! Har hunnit med mycket idag, hoppas på att vi slutar tidigare imorgon när det blir "påskledighet". Ja, för min del slutar jobbet på Ingelsta imorgon, iaf för en tid. De ska ringa sen när det blir mycket jobb igen. Men nu är snart påsken över och då blir det lugnare igen.
Imorgon slapp vi börja 05.00 så fick en timme extra att sova imorrn bitti. Alltid trevligt med lite sovmorgon. Visserligen ringer klockan 04.50 men bättre än 03.50. :) Right?
Nu ska jag ta en lååååång varm dusch, sen vill nog kanske Nelly kissa och sen blir det sängen för min del. Kolla tv och försöka vara vaken tills Grey's börjar.

What the fuck. Det snöar igen. Jag börjar bli väldigt trött på detta nu. Jag vill använda min skinnjacka och mina nya tygskor. Och bara en t-shirt och uppvikta jeans. Och solbrillor. Underbara vår och sommar, kom nu! NU!
Snart inne i april och det snöar nu. Ironi. Ska man skratta eller gråta?

Imorgon är det dags för valpkurs igen! Skoj, fast jag vet inte om jag gillar den där "klickern". Hade nog hellre velat vara utan den. Man glömmer att ta den med sig, men vi belönar Nelly när hon är duktig med godis och det tycker jag räcker, fast då vill dem att man först ska trycka på klickern och sen ge godis. Aja för väl använda den där på kursen men vi använder knappt den hemma. Så är det, tyvärr.



Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ Hoppas du får en bra kväll! ♥

2008-03-19 @ 19:45:46
URL: http://gabbgabb.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0