Promenad.

Jag och K var precis ute på en promenad med Nelly. Anna och Emil följde också med. Vi lekte nere i småbåtshamnen. Det var MYS! Vi gick även förbi en bil vars ruta var sönderkrossad så vi bestämde oss för att kolla reg numret på vägverket och ringa personen som har bilen. Och informera. Sagt och gjort. Jag ringde henne precis men hon verka inte bli så glad över att jag berätta (visst man blir inte glad när rutan är krossad men jag hade varit glad om någon hade informerat mig om det var min bil...).
Nu ska jag plocka undan lite här hemma sen är det dags att köra snart. Nelly busa som fan så hon kommer nog sova hela eftermiddagen.
Ikväll ska jag nog köpa med mig thai-mat hem från Tomelilla (thairestaurangen där hade supergod mat..).

Ha en mysig dag.



Postat av: Haakonalma

Lots of great info, keep up the good work!

2009-08-10 @ 11:22:21
URL: http://haakonalma.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0