Trevligt.

Vi hade hur trevligt som helst igår kväll med Anna och Emil. Vi spelade "Bondespelet" och drack öl/vin. Supertrevligt. Tyvärr hann vi inte spela klart spelet för det tar en evighet att spela och klockan blev rätt mycket.. Pajen blev god som jag gjorde, den uppskattades om man säger så! :)

Idag så ska jag lämna K på jobbet vid halv tre ca och sen ska jag köra en runda till Bo Ohlsson, behöver lite nya ljus/dukar och sånt tjaffs till hemmet. Tänkte även hälsa på mamma och farsan.
Nelly får stanna hemma en stund själv ikväll. Hon är väldigt duktig när det gäller ensamhet. Hon gnyr/skäller inte, hon varken kissar eller bajsar inne. Hon klarar vad vi vet än så länge 4 timmar utan några problem. Hon är duktig vår tjej, enda gången hon kissar inne nu är när vi är på torpet (hos svärföräldrarna, där är två andra hundar så hon blir helt uppkörd.), och även hemma hos mina föräldrar, men det är inte så konstigt där är en annan hundvalp ju, så när hon busar glömmer hon bort att man inte får kissa inomhus, Men väldigt sällan här hemma, Det är så fall bara när man själv inte är uppmärksam. Duktig tjej. Så idag ska hon få vara lite ensam så får jag lite "egentid". Perfekt. Plus att det är bra att träna henne.

Ska höra med E om hon vill umgås ikväll. Det hade varit trevligt tycker jag. ♥
Vill hon inte det så får jag väl umgås med min trogna vännerbox. Säsong 8. Snart sviker dem. Nu har jag snart sett alla. (Typ 1 miljon ggr). Men vad spelar det för roll? Vänner är vänner. Vänner är bäst.
/Geli




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0