Trött..

Ja, som jag skrev igår så skulle min väckarklocka väcka mig kl 03.50 och mycket riktigt så gjorde den det. Det kändes hemskt att behöva lämna min älskade K och mitt sköna varma täcke. Och när jag titta ut så kändes det inte mycket bättre. Snö på taken. Jobbigt. För då insåg jag att då måste jag ju skrapa rutorna på bilen och jag insåg även att det kanske var halka. Så jag fick köra hemifrån 04.15 för jag visste inte hur väglaget var.
Och det var halt vid den tiden. Inget kul alls. Mina händer domna bort när jag skrapa rutorna, för kloka jag glömde ta med mig vantar. Ibland är man ett pucko. Slog på värmen på högsta volym och bilen blev varm ganska snabbt.
Har varit en seg dag. Mycket att göra men man har varit så trött.
Direkt när jag kom innanför dörren här hemma så fick jag tag på kopplet och tog med mig Nelly ut på en lååång promenad. Och det var superskönt. Annars hade jag degat ner mig (igen..). haha. Här även hunnit med att äta (blev resterna från igår). Ska snart brottas med diskberget borta i vasken. Det är oändligt stort. Eller ska jag vänta tills imorgon? Nej, Angelica ta tag i det idag för du börjar jobba kl 05.00 imorgon med och du kommer vara lika trött imorgon som idag, om inte tröttare! Ja, okejdå. Jag får väl ta tag i det.

Snön är borta nu och det känns lovely.
Nu - disk. Yeah.
Ha det bra!
/ Geli. ♥




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0