Var är disken?

Nu har jag brottats färdigt med disken och jag vann. Eller ja, det beror på hur man ser det. Jag slapp inte diska men istället har jag ett rent kök nu. Så man kän väl säga 1-0 till mig? Det tycker jag. Jag och Nelly var även ute om så hon fick kissa. Och jag funderar på om jag ska slänga mig i sängen och titta på tv? Fast det kan bli så att jag somnar då, kanske inte så konstigt iförsej. Men klockan är bara halv sju och jag vill inte sova än.
Jag hade egentligen behövt tvätta. Men orka det nu? Nope. Det får vänta tills fredag då jag är ledig. Ska bli skönt med en ledig dag - då jag även har full betalning :) Hur nice är inte det? Yeah, I like.
Nu ska jag busa med Nelly så hon sover lite sen.

ByE.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0