Världens bästa...

Ibland när man är depp så behöver man någon. Men just nu är en av mina bästa vänner (min söta E) så ledsen och deppig så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hon får inte vara ledsen. Hon är den som alltid är glad och positiv. Det gör ont i mig att se henne så ledsen. Jag hade verkligen behövt M just nu som en vän att prata med om detta, hon är lite utomstående när det gäller detta. Hon känner inte världens bästa E som jag gör och det hade varit skönt att få prata med henne. Men det känns som det har runnit ut i sanden. Men just nu är jag själv så ledsen när bästa E är ledsen. Du kommer väl ihåg våra ord gumman sen barnsben? "Hoppar du, hoppar jag, gråter du, gråter jag!" Jag vill bara se ditt leende igen gumman, och allt löser sig alltid. Även när det gäller detta. Inte ens K är hemma ikväll när jag hade behövt få en välbehövlig kram.
Men världens bästa svärmor ringde innan och fråga om jag ville vara lite taxi till dem (svaret var givetvis JA), och sa även att jag kunde komma ut en stund innan och prata lite så slapp jag sitta hemma och ha tråkigt. Så jag gick ut och kissa Nelly sen körde jag till Paradiset (Torpet med andra ord...) Och där fick jag en välbehövlig kram.
Det är tur att man har så bra svärföräldrar och givetvis mina egna föräldrar. Ni är bäst och ni rockar skiten av allt. Ni betyder väldigt mycket. ♥
Men just nu känns det som tårarna ska rinna, för när inte mina vänner mår bra, då mår inte jag heller bra. Och på sista tiden har så mycket annat hänt.
Jag och världens bästa och sötaste A satt igår kväll hemma hos mig och prata om vår kära E. Hur vi skulle hjälpa henne och hennes familj? Men vad fan ska man göra när situationen är som den är (ni fattar inte vad jag yrar om och det är menningen, det är alldeles för privat..). När E ibland frågar mig något hur hon ska göra med vissa saker så har man inga svar. Jag vet inte hur jag ska hjälpa henne/dem. Jag kan bara finnas här för dig gumman och det vet du att jag gör. Kommer du ihåg låten "Vi är vänner, vi är friends" med gruppen Vänner? I just den låten så sjöng dom en mening som vi använde flitigt till varandra på skoltiden "Om du kommer hem till mig, mitt i natten det är okej" och det stämmer så jävla bra. Gumman, jag finns här. Så fort du behöver en kram så kom. Jag ska ta emot dig med öppna armar. ♥
image646

"För om du tappar modet och faller ner på knä kan du vila här hos mig
Som en klippa i stormen att luta dig mot Och jag sviker aldrig dig "







Postat av: Nicolaiingeborg

Cool site ... I like it :)

2010-04-12 @ 15:49:51
URL: http://nicolaiingeborg.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0