Vet ni vad?

image663Jag såg slutet på melodifestivalen igår kväll och inte helt otippat så vann Charlotte. Men låten funkar väl, I guess.
Vilken underbar morgon. Solen skiner, fåglarna kvittrar. Jag vet att de kvittrar för jag och Nelly var på en härlig morgon promenad. Var nere vid småbåtshamnen, jag släppte henne lös på stranden där nere. det var så härligt och Nelly var superglad.
Vad ska man göra idag då? Vi ska nog köra bort om till Ohlssons Basar iaf och leta reda på ett spel som vi vill ha. Sen får vi komma på någon smarrig middag. Men frågan är vad? Det är nästan alltid dagens svåra fråga "Vad ska vi äta till middag idag?". Vi får njuta av solen iaf. Gå ut långa promenader med Nelly.
Imorrn är det dags för jobb. 06.00-15.15. Klockan ringer 04.45. Herregud, vad härligt. INTE.
Hoppas vi inte ska börja 05.00 någon dag denna vecka, det gjorde dem förra veckan men då låg jag i feber. Man är ledig på fredag iaf, det är långfredag. Och det innebär middag på torpet med en massa människor. God mat blir det säkerligen med. Nu ska jag se om K vill vakna. Han hade nog svårt för att somna inatt. Stackarn. Men en liten puss vill han säkert ha.

Laaater.
Nelly hälsar.

Bild lånad från google.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0