Biljetterna bokade!

Nu är biljetterna till Stockholm bokade. Den 26 juni åker jag och älsklingen till Sthlm. Hälsa på hans släktingar och bo hos hans syster blir det nog! :) Ska bli najs att komma iväg. Vandra runt och bara vara vi och shoppa lite grann :) Ska nog även ut och njuta av hans farmor och farfars lantställe. MYS! Den 30 juni åker vi hem till underbara Skåne igen. Sen drar 8 veckors heltidsarbete igång. Pueeeeww. Men men, det ska nog gå. (Precis som de andra åren när man sliter som mest på sommaren..)
Jag och K har varit i Tomelilla några timmar idag hos mina päron. Och nu är jag hemma igen. Sutiit lite på balkongen och stekt, men det blåste lite tyckte jag. Men ska ut igen en liten stund. Jag måste få färg på benen. Dom är kritvita. Det är det svåraste stället på min kropp att bli brun på.
Men först ska jag göra lite käk. Blir makaroner och köttfärssås! Ohoj, vilken lördagsmiddag. But, hey what the fuck! Jag orkar inte stå inne och göra världens godaste middag nu när solen skiner så, och dessutom ska jag vara instängd i ett kök hela dagen imorrn och göra käk. Ska jobba nu söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag.
Och på torsdag är det även dags för studentfirande. Kusinen tar studenten!

Nu - mat!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0