Godmorgon!

Strålande solsken. Oj, kan dagen börja bättre? Nepp! I don´t think so!
Idag händer lite allt möjligt. Först ska jag, K och Nelly åka till Tomelilla och hälsa på mina päron och lillebror. Nelly ska få busa med Bamse :)
Sen ska K jobba idag ju så jag har bjudit upp mina grannar Malin och Therese på middag. Jag ska servera chipsgratäng, det är så smarrigt och jag vet att de är nyfikna på den ;) Ska bli mysigt...

De har förresten erbjudit sig att passa Nelly när vi ska åka till Sthlm i sommar. Ungefär 5 dagar! Hur snällt är inte det? Nu ska vi bara ta reda på om K får semester de dagar vi tänkt oss för så fall är vi borta 26-30 juni. Hälsa på lite släkt från K's sida. Ska bli mys!


Nu ska jag dammsuga bort all sand som finns i vår lägenhet. Så är det att ha en hund som älskar att bada i havet och då tar hon med sig halva stranden hem. Även om vi duschar henne varje gång så blir man verkligen inte av med all sand.





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0