Ny förmåga

Imorse försov jag mig för första gången. Har aldirg någonsin hänt förr. Men det kan jag tacka min cp mobil för. Den har varit knas länge. Jag ringde Telenor och fråga när det var dags för mig att få en ny mobil? Och killen som jag prata med fixa så att jag fick en ny hemskickad om 2-3 dagar. Great. Jag skulle ändå förlänga abonnemanget så jag gjorde det lite tidigare nu bara ;)
Min nya vän heter "Sony Ericsson k530i", och jag tror vi kommer gilla varandra direkt. Det kommer vara kärlek vid första ögonkastet. En röd pärla kommer det bli. Fick även en Ipod till och det är aldrig fel. Och han var så trevlig så han gav mig 500 fria sms med ;) Nice. Om 2-3 dagar kommer den. Jag längtar!


Så här kommer skönheten se ut. ♥
image676
Bild: Google



Postat av: Jessica

Då kommer vi inte ha lika telefoner mera sen då :)

2008-05-13 @ 16:55:49

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0