Promenad

Nu ska jag ta ut Nelly på en promenad och möta upp min söta kompis Emelie! ♥ Vi ska gå en liten runda och sen dra hem till mig igen. Senare vid 20.00 kommer nog även Anna, men Emelie skulle nog tyvärr ta tåget hem vid den tiden. Men en liten stund hinner vi träffas iaf. Ska bli kul att träffa mina girls! Var ett tag sedan. Eller ja, Anna träffa jag ju i fredes. Men Emelie det var en tid sedan vi umgicks! Så det ska bli mys!
Vart är den härliga värmen som fanns hos oss för någon vecka sen? Jag vill ha värme. Jag vill ha färg och fler fräknar!

Nu är även min blogg flyttad till den nya plattformen! Är det någon skillnad måntro?

Nepp, nu måste jag rusa!

Måste även berätta att jag har två underbara grannar som jag gillar stenhårt! Glad för att jag fått lära känna er! Har så kul med er! (En liten hälsning till Malin och Therese) ♥

Ha en fin kväll.

Bild: Google.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0