Regn?

Usch, jag vaknade och titta ut. Ingen vacker syn. DET REGNAR! Örk. Jag vill ha sol när jag är ledig. Har varit ledig mycket nu den senaste tiden, ser det som lite semester! :)
Jag vill ha ett jobb nu. Ett fast jobb. Slippa jobba överallt och bli inringd när som helst. Jag vill veta när jag ska jobba, veta att lönen kommer varje månad. Jag skulle till och med kunna sluta med mat.
Jag hade kunnat tänka mig att stå i butik. Typ klädesaffär. Får väl se hur det slutar. Söker jobb gör jag ju hela tiden.


Fan vilket väder. Tittade precis ut och hoppades på att solen skulle lysa. Jag vill dra med mig K ner till stan sen :)
Jag är lite sugen på ett par Converse skor. Ett par vita. Höga. det är rätt snyggt tycker jag! :) Får tänka på saken.

Bild: Zoovillage




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0