Strålande dag igår.

Igår var det superhärligt väder. Jag var ledig och solen lyste! Great! På eftermiddagen bjöd jag upp mina kära grannar Malin och Therese på fika. Och vi satt på balkongen och myste med cappuchino, honungsmelon och kakor :) Mums! Och mysigt hade vi! Senare på kvällen så åkte jag och Therese till hundstranden och bada med hundarna ;) Vi har nästan gjort det varje kväll denna veckan... Supermys!
Igår när vi var på hundstranden, så kom det en man som jogga och Nelly sprang lite bakom honom för hon trodde att han busa med henne. Då vänder sig mannen om till oss och skriker:
Mannen: - Ni får fan ha hunden kopplad.
Jag skrek tillbaka: - Detta är för fan en hundstrand.
Mannen: Det spelar ingen roll.
Jag: Nehe, va inte här då.

Vad gör sådana människor på en sådan strand? Det finns skyltar om att hundarna får bada där. Det är den enda stranden i Ystad som hundar får bada på. Han kan ju springa på alla andra stränder. Jävla pucko!

Hoppas min nya mobil kommer idag.
Nu ska jag strax ringa mamma och fråga om jag och Eva kan komma och käka frukost där. Om nu Eva vill. Hon har fortfarande inte sett Bamse ;)
I eftermiddag kommer nog farmor och farfar hit och fikar! :)

Ha en bra dag!



Postat av: Jessica

Ja, det var ju lite småkorkat av honom. visst skall hundar vara kopplade, men kanske inte just på en hundstrand faktiskt.... Men han blev nog arg för han blev rädd

2008-05-16 @ 10:03:12
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Vilken strand var det ?

2010-07-11 @ 15:37:53
URL: http://bornlate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0